Faciliteiten

WERKEN
Places to work biedt ondernemers, zzp’ers en anderen de mogelijkheid om een werkplek op maat te kiezen. Uitganspunten zijn flexibiliteit en gemak. Een flexplek voor een uur, een vaste werkplek of vergaderzaal tot en met een kantoor voor langere termijn. Naast een prettige en professionele sfeer biedt Places to work uitgebreide faciliteiten zoals supersnel (draadloos) internet, catering, ruime parkeergelegenheid en een professionele receptie.

 

OFFICE PLACES
Ben je alleen of met collega’s dan biedt Places to work kantoren in diverse formaten. Huur is al mogelijk vanaf 6 maanden. Misschien beschik je over eigen meubilair, zo niet dan richten wij hem voor je in met moderne bureaus en stoelen.

 

WORKPLACES FLEX
In de lobby van Places to work kun je binnenlopen wanneer het jou schikt. Ben je alleen of met anderen, zoek een plek uit aan een van de tafels in de lobby of neem plaats in een van de ‘treincoupés’ voor extra privacy. Ideaal om te werken, de tijd tussen meetings optimaal te benutten of om af te spreken met relaties.

 

WORKPLACES FIX
Heb je voldoende aan een modern bureau, bureaustoel en internet, maar wil je toch ook privacy en rust, dan kun je een plaats uitzoeken in het Fix gedeelte. Handig als je een of een aantal dagen per week in een professionele omgeving wilt werken of een bepaalde periode aan een project werkt.

MEETING PLACES
Places to work beschikt over diverse ruimtes voor bijeenkomsten, trainingsruimtes en ruimtes om te vergaderen. Variërend van plekken voor 6 tot 100 personen. De ruimtes zijn voorzien van moderne presentatiemiddelen. Onze lobby biedt zelfs ruimte voor zo’n 250 personen. In overleg met onze horecapartner kunnen we desgewenst voldoen aan je behoefte op het gebied van catering, variërend van alleen koffie en thee, een hapje en een drankje tot en met een lunch of zelfs diner.

VIRTUAL PLACES
Met virtual places bieden we je de mogelijkheid voor een zakelijk post- en telefoonadres. Ons adres en een vast telefoonnummer kunnen op je zakelijke correspondentie worden vermeld. Wij ontvangen je post en sturen die desgewenst door. Tevens kunnen wij de telefoon voor je opnemen of doorschakelen.

 

RECEPTIE
Onze vriendelijke en gastvrije receptioniste wijst jou (je gasten en relaties) de weg. Of het nu gaat om ontvangst van relaties, het maken van een reservering, helpen met extra diensten zoals het beantwoorden van doorgeschakelde telefoontjes of het versturen van post, zij is je tot dienst.

Neem voor meer informatie vrijblijvend contact met ons op.

IMG_3682

MEETING PLACE 12
VIC Place: Deze ruimte is modern ingericht, heeft veel daglicht en is voorzien van een LED-scherm. De ruimte is geschikt voor trainingen en vergaderingen.

IMG_3683

MEETING PLACE 14 ‘THE BOARDROOM’
The Boardroom: Deze ruimte is modern ingericht, is uitermate geschikt voor belangrijke meetings en is voorzien van een LED-scherm.

IMG_3686

MEETING PLACE 26
Meeting place 26 bevindt zich in het souterrain van ons pand naast het auditorium. Maar tevens kan deze meeting place, die beschikt over een beamer met scherm, separaat worden gehuurd.

IMG_3685

MEETING PLACE 28
Deze ruimte is modern ingericht, biedt plaats aan maximaal 28 personen en is voorzien van een beamer en een scherm. Meeting place 28 is een geschikt voor presentaties, trainingen en vergaderingen.

Vergaderen met twee of 150 personen?

MEETING PLACE 100 ‘AUDITORIUM’
Auditorium: In het souterrain van Places to work bevindt zich een prachtig auditorium voorzien van alle mogelijke audiovisuele apparatuur en draadloos internet. De zaal, voorzien van podium, is uitstekend geschikt voor trainingen, lezingen, presentaties, workshops of andere doeleinden.