Virtual Office

Een kantoor huren in Almere bij Places to work bied je meer dan een werkplek alleen. Ondernemers worden hier door faciliteiten, netwerk, kennis en middelen ondersteund in hun bedrijfsvoering. Kom dus gerust eens een kijkje nemen voor een vrijblijvende rondleiding of loop eens binnen in de lobby waar je gratis kunt werken. En wil je meer informatie over het huren van een kantoor in Almere bij Places to work, dan kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. We vertellen je graag meer over Places to work en verzorgen graag een vrijblijvende rondleiding.

VIRTUAL PLACES
Met virtual places bieden we je de mogelijkheid voor een zakelijk post- en telefoonadres. Ons adres en een vast telefoonnummer kunnen op je zakelijke correspondentie worden vermeld. Wij ontvangen je post en sturen die desgewenst (digitaal) door. Tevens kunnen wij, optioneel, de telefoon voor je opnemen of doorschakelen.

Bij een Virtual Office kan er gekozen worden voor de volgende opties:

 

  • Post service A (Wij nemen de post voor je aan en bewaren deze tot het opgehaald wordt)
  • Post service B (Wij nemen de post voor je aan en sturen deze door naar een door jou opgegeven adres)
  • Post service C (Wij nemen de post voor je aan, openen deze, scannen het in en sturen het per mail naar je toe)
  • Telefoonservice (Wij nemen de telefoon voor je op en melden alle gegevens per mail bij jou)

 

Post service A/B/C kan altijd gecombineerd worden met telefoonservice. Daarnaast krijg je, als gebruiker van een virtual office, ook 25% korting op huur vergaderruimten en auditorium en 25% korting op Places Fix.